joi, 18 iunie 2009

Bancuri tari

Eu personal ador bancurile :D Tot primesc de peste tot, tot citesc, dar in ultimii ani rar am gasit bancuri bune. Acum am gasit unele dragute, si vi le impartasesc si voua :D ENJOY!

+ La gradinita:
- Inchipuie-ti... am gasit acasa sub sofa un prezervativ!
- Nu mai spune! Dar ce este o "sofa"?

+ Criza financiara este atat de grava in acest moment, incat femeile sunt nevoite sa se casatoreasca din dragoste.

+ O discutie intre doi copii in camera lor.
Baietelul catre fetita:
- Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?
- O papusica Barbie. Dar tu?
- Eu ii voi cere un Tampax.
- Tampax? Ce e asta?
- ... habar n-am, dar zic astia la televizor ca daca-l folosesti poti merge la plaja sau la piscina in fiecare zi, sa mergi cu bicicleta, sa dansezi, sa alergi, sa faci o multime de lucruri .. fara ca nimeni sa-si dea seama!

+ Dialog la Oficiul pentru Plasarea Fortei de munca.
- Buna ziua, vreau si eu un loc de munca...
- Avem ceva foarte bine platit, dar e mult de lucru...
- Nu multumesc. Daca am bani, ii dau pe bautura.
- Atunci, avem un loc in care nu prea aveti de munca, dar e prost platit.
- Nu, pentru ca daca am timp, fac rost de bani si ii dau pe bautura... Nu aveti ceva unde sa muncesc toata ziua si sa fiu prost platit?
- Imi pare rau, dar nu aveti studii superioare...

+ Un tip isi savureaza berea intr-un bar... Din dorinta de a conversa, se apleaca spre femeia solida de langa el si ii spune:
- Vrei sa auzi un banc traznet cu blonde?
Cu o voce ragusita, ea ii raspunde:
- Pana sa te apuci sa spui bancul, cred k ar fi mai bine sa clarificam cateva detalii:
*eu sunt blonda, am 1.80, 88kg si sunt camioana la judo
* blonda de langa mine are tot 1.80, 78kg si este ofiter de aviatie
* cea care sta langa ea are 1.85, 85kg si este halterofila, si, ai ghicit deja, este tot blonda.
Ei bine, acum mai vrei sa ne spui bancul acela cu blonde?
Omul sta ceva timp si se gandeste.
- Nu prea, spune el. N-am chef sa-l explic de trei ori.

+ Undeva in Australia:
Cand am ajuns la varsta de pensionare, m-am prezentat la Oficiul de pensionare de care apartin.
Doamna de la tejghea mi-a cerut actele personale, sa-mi verifice varsta.
Am cautat prin buzunare, dar mi-am dat seama ca le-am uitat acasa.
Am spus ca ma intorc mai tarziu si aduc actele de identitate.
La care doamna: - Descheiati-va camasa!
Am descheiat-o, si au aparut firele de par caruntite de pe piept.
"- Aceste fire carunte sunt destule dovezi!" mi-a spus femeia si a preluat formularele completate.
Ajuns acasa, i-am povestit foarte agitat neveste-mi cele intamplate la oficiul de pensii.
La care nevasta-mea:
"- De ce nu ti-ai dat jos si pantalonii? Puteai primi si pensie de handicapat!"

+ Gigi Becali este intrebat:
- Cainele dvs. este de rasa pura?
- Pura!
- Are si arbore genealogic?
- Nu e nevoie, il foloseste pe cel din curte!

Si dedicatie pentru fostii mei colegi de serviciu: :D
+ S-au adunat intr-un loc 3 francezi.
Au baut sampanie, cognac.
Au fumat un trabuc, au mai baut o cafea.
Intr-un cuvant, s-au relaxat civilizat si au plecat acasa in liniste.
S-au adunat intr-un loc 3 rusi.
Au baut votka si alcool dublu rafinat.
S-au luat la baie, dupa care s-au dus fiecare la casele lor.
Intr-un cuvant s-au relaxat civilizat si au plecat acasa in liniste.
S-au adunat intr-un loc 3 arabi.
Au aruncat in aer o masina, un hotel si un supermarket, au deturnat un avion, l-au ciocnit de un zgarie-nori, au detonat 3.000 kg TNT ... total 3458 victime.
Iata ce face omul cand n-are voie sa bea!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu